Op weg naar Golden - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Familieroor - WaarBenJij.nu Op weg naar Golden - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Familieroor - WaarBenJij.nu

Op weg naar Golden

Door: Harry

29 Juli 2016 | Canada, Lake Louise

Vandaag gaan we vroeg op pad. In het huis is bijna alles gedaan. De auto inpakken is simpel. Nog even afscheid genomen van John en Sandra ( de oplettende buren) en dan richting het oosten.
Een lange reis met prachtige natuur. Onderweg nog even gestopt voor een hap en benzine. De jongens verheugen zich al lange tijd op de dubbel big Mac. Vandaag hebben ze die gehad. Richard kiest toch voor een happy meal.
Om 18.00 uur komen we aan. We dachten dat het 17.00 uur zou zijn echter is het in Golden een uur later dan in Vancouver. Een beetje een tegenvaller maar dat maakt niet meer uit. Het huis is prima voor de komende dagen. Erg koel in een toch wel zonnig en heet gebied. De thermometer stond op 35 graden. Echter zijn er wel wat wisselingen in themperatuur. 's Avonds koelt het behoorlijk af. We waren dan ook verrast dat we een instructie van de huisbasin kregen hoe we de kachel moeten aanzetten.
Nog even langs de supermarkt voor wat boodschappen. Ieder is moe van de dag. Helaas wel de nodige muskitoes.