Lake Louise - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Familieroor - WaarBenJij.nu Lake Louise - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Familieroor - WaarBenJij.nu

Lake Louise

Door: Harry

30 Juli 2016 | Canada, Lake Louise

Vanmorgen een nieuw ritme. Een ander huis en net even een andere tijd. Om 6 uur staan we op. Wassen aankleden en een ontbijtje. Rond 7.30 uur richting lake Louise. Ongeveer 55 minuten rijden. We zijn gewaarschuwd om op tijd te gaan. Dat pakt goed uit. Er is voldoende parkeerplaats en we komen bij het prachtige meer als het nog relatief rustig is. Een prachtig gebied om geweldige foto's te maken. Dat hebben we dan ook gedaan. Daarna een wandeling langs het meer naar de andere kant. Hoge rotsen en indrukwekkende plaatjes. Terug via een bospad. Dit bleek toch te modderig te zijn waardoor we weer terug moesten.
Rond 11.30 uur komen we weer bij de auto. Omdat we nog een dag voor ons hebben gaan we naar Banff. Een rit van ongeveer anderhalf uur. Wisselend weer qua temperatuur en wolken. In Banff hebben we wat gegeten bij Tim Hortons. Daarna wat door het stadje gelopen en de winkeltjes bekeken. bij AGI hebben we wat extra drinken gekocht en wat brownies voor Vincent. De Turkey, bacon club van Tim Hortons vond hij niet zo lekker en dus was een anternatief noodzakelijk.
Tegen 15.00 uur gaan we weer richting Golden. Thuis rond 16.45 uur. Avondeten maken en nog even naar de gondeltjes in Golden. Misschien gaan we daar nog mee naar boven. Op de terugweg nog even wat drinken en pinutbutter gehaald. Samen met de jongens nog wat spelletjes gespeeld. De rest van de avond wat plannen voor de komende dagen gemaakt.